FAQ

Employee Purchase Program

FAQs

 

  1.  Cine este eligibil pentru a participa la acest program?

R: La acest program poate participa orice persoană fizică angajata in cadrul HP Inc Romania SRL cu contract de munca activ. Nu pot participa in cadrul programului persoanele care au contractul de munca suspendat sau contract de munca temporar, persoanele carora urmeaza sa li se inchida contractul de munca in mai putin de 15 zile lucratoare. Participarea la program este gratuită. Pentru detalii consulta Regulamentul programului.

  1. Cum beneficiez de acest program?

R: Toti angajatii activi ai HP Inc. Romania beneficiaza de cont in https://employee.hpbonusclub.ro/. Pentru a beneficia de avantajul oferit de program, Participantul trebuie: sa fie angajat activ al HP Inc Romania si sa se autentifice pe site-ul https://employee.hpbonusclub.ro/.

  1. Cum se realizeaza autentificarea in cadrul programului?
  1. Angajatul trebuie sa acceseze site-ul https://employee.hpbonusclub.ro/
  2. La user completeaza adresa de email utilizata la locul de munca
  3. Parola va fi numarul de angajat (employee ID)
  4. Dupa introducerea datelor de autentificare, angajatul va primi un email pe adresa sa de email utilizata la locul de munca. Participantul va trebui sa dea click pe linkul respectiv pentru autentificarea in site.
  1. Care este durata campaniei?

R: Campaniile incep in a doua luna a fiecarui trimestru, in ziua platii salariilor (uzual 7 ale lunii) si dureaza maxim 14 zile pana la consumarea bugetului.

  1. Care este discountul de care beneficiez?

R: Beneficiezi de un discount de 30% aplicat pentru produsul prevazut pe site-ul https://employee.hpbonusclub.ro/. Discount-ul este limitat la valoarea de maxim 1.500 lei per produs comandat.

  1. Pot achizitiona mai mult de 1 produs in campanie?

 R: Pentru campaniile 1-17 fiecare Participant a putut poate achizitiona 1 (unu) produs HP. Incepand cu campania cu numarul 18 se pot achizitiona 2 consumabile sau 2 accesorii sau 1 laptop/desktop si 1 accesoriu / consumabil din catalogul de produse aflat pe site-ul https://employee.hpbonusclub.ro/ Numarul de produse este limitat pentru a putea oferi sansa de a face achizitii cat mai multor colegi. Nu exista insa o limita de participare la campaniile trimestriale organizate.

  1. Cum se face plata?

R: Participantul va achita online, prin plata cu card, contravaloarea produsului pe site-ul https://employee.hpbonusclub.ro/. Sunt acceptate pentru plata de catre procesatorul de plati o mare varietate de carduri. Plata acceptata este standard, nu se accepta vouchere, carduri cadou sau plata in rate.

  1. Cum se face livrarea?

R: Produsul va fi livrat gratuit, indiferent de valoarea sa, la adresa mentionata de Participant. Livrarea se va realiza în termen de maxim 30 (treizeci) zile lucrătoare de la plasarea comenzii.

  1. Cum o sa stiu daca am finalizat comanda?

R: După o comandă finalizată cu succes, Participantul primeşte un e-mail automat de confirmare.

  1. Se poate intampla ca produsul comandat sa nu imi poata fi livrat?

R: Exista posibilitatea extrem de redusa ca produsul comandat sa nu se mai afle in stoc. Subcontractorul verifică imediat datele relevante şi disponibilitatea Produselor şi în cazul în care Produsele nu sunt disponibile va contacta Participantul în acest sens. În acest caz, subcontractorul va oferi un alt Produs cu o valoare similara. Dacă Participantul nu doreşte Produsul alternativ, comanda este anulată, iar Participantul poate comanda un alt produs.

Participanţii nu vor putea opta pentru primirea contravalorii discountului în bani sau în alte obiecte şi nici nu vor putea solicita modificarea caracteristicilor tehnice ale Produselor.

  1. In ce situatie pot returna produsul?

R: Participantul are obligaţia de a verifica integritatea Produsului la recepţia sa. În cazul în care Participantul constată că Produsul nu este conform cu comanda, este incomplet sau deteriorat, Participantul poate să refuze recepţia şi să menţioneze în scris transportatorului motivul refuzului.

  1. Ce se intampla daca produsul este defect?

R: În cazul în care un Produs prezintă defecte, se va proceda în conformitate cu procedura de acordare a garanţiei stipulată în certificatul de garanţie răspunderea ȋn cest caz aparţinând vânzătorului Produsului ȋn cauză, Organizatorul fiind exonerat de orice răspundere, dar numai ȋn situaţia ȋn care produsul prezintă un defect de fabricaţie. Returul se poate realiza in maxim 14 zile de la primirea comenzii, procedura de retur este prezentata pe site-ul Programului. 

  1. Ce produse pot achizitiona prin acest program?

R: Mărcile şi produsele participante ȋn cadrul programului sunt prezentate pe site-ul https://employee.hpbonusclub.ro/ la categoria Produse Participante si au fost selectate din grupele: Laptopuri, Desktop PC, Monitoare, Imprimante și multifuncţionale, Consumabile, Accesorii și periferice HP.

  1. In cazul in care intampin probleme cu comanda sau cu logarea pe site ce pot face?

R: In caz ca intampini probleme poti trimite un email catre adresa mentionata la rubrica Contact de pe site-ul programului: ro.sitesupport@hp.com.

  1. Ma pot loga folosind un link mai vechi?

R: Recomandam ca logarea sa se realizeze conform indicatiilor sus-mentionate. Fiecare email continand link-ul pentru logare are o valabilitate limitata de aceea nu poate fi utilizat decat un timp limitat de la primirea emailului.

  1. Pot accesa catalogul de produse si in afara campaniei?

R: Pe durata campaniei catalogul de produse este actualizat la fiecare 2 ore in functie de stocurile produselor (deci pot aparea modele noi si pot disparea unele modele al caror stoc se epuizeaza). In afara campaniei, pentru a te informa in legatura cu produsele, caracteristice acestora si preturile orientative poti consulta site-urile partenerilor nostri eMag, Media Galaxy, Flanco. Conturile sunt inactivate pe perioada dintre campanii insa in caz ca doriti ajutor la descarcarea unei facturi din cont puteti solicita la ro.sitesupport@hp.com..

  1. Am intentionat sa plasez o comanda, m-am razgandit si acum nu mai pot comanda fiindca primesc mesajul: “Ne pare rau, o tranzactie a fost deja realizata pe acest cont. Pentru mai multe detalii te invitam sa citesti Regulamentul campaniei.”

 

R: Daca ai pus produsul in cos si ai ajuns in tab-ul de plata insa ai inchis tab-ul sau ai intarziat cu introducerea datelor, in acest caz e necesara reconcilierea (transmiterea mesajului catre procesatorul de plati ca nu ai plasat comanda) si dupa reconciliere poti din nou sa reiei procesul. Deci daca nu ai facut plata nu inseamna ca ai pierdul dreptul de a comanda insa reconcilierea poate dura cateva ore. Verifica insa sa ai cosul de cumparaturi gol.

 

  1. Am incercat sa plasez o comanda, nu am finalizat procesul si a fost necesar sa astept reconcilierea. Insa acum campania s-a incheiat, mai pot face achizitia?

 

R: Reconcilierea dureaza cateva ore si din pacate intre-timp bugetul campaniei a fost consumat. Campania s-a incheiat si nu mai pot plasa comanda, va trebui sa astepti urmatoarea campanie.

 

  1. Am incercat sa plasez o comanda dar dupa ce am introdus datele de pe card am primit mesajul “Issuing Bank response: Transaction failed (Transaction declined by the issuing bank.)” si nu stiu daca mi-au fost retrasi banii.

 

R: Mesajul semnifica faptul ca banca nu a putut procesa plata, trebuie sa suni la banca si sa te interesezi de motivul nerealizarii platii. Este posibil sa ai o suma limita setata si va trebui sa verifici daca poti mari aceasta limita.

 

  1. Cum pot dovedi la service ca produsul meu se afla in garantie? Nu am primit certificat.

R: Pentru situatia in care ai nevoie de service poti trimite email catre employeehp@hpbonusclub.ro pentru a primit support in rezolvarea problemei.

  1. Produsul mi-a fost livrat fara factura de cumparare, unde o gasesc?

R: Facturile sunt incarcate in sistem si se pot descarca in decurs de cateva zile de la primirea produsului, de catre fiecare cumparator accesand rubrica “Contul meu” si “Descarca factura”.

  1. Am notat gresit adresa de livrare, cum o modific?

 

R: Modificarea adresei de livrare trebuie solicitata catre employeehp@hpbonusclub.ro pentru a fi luata in considerare cat de repede posibil, inainte de trimiterea catre curier a produsului.

 

  1. Vreau sa fac o achizitie dar pe site apare mesajul “Campania s-a terminat. Fii pe fază, vom lansa noi campanii prin care vei avea iarăși șansa de a cumpăra produse HP la un preț special!”.

 

R: Perioada estimata este anuntata la momentul inceperii campaniei, 7-15 ale lunii. Se mentioneaza insa ca fiecare campanie este valabila pana la consumarea bugetului si daca acest lucru s-a intamplat inainte de data de 15 campania a fost incheiata.

 

  1. Pot obtine numarul de AWB pentru comanda mea?

 

R: Numarul de AWB din pacate nu este disponibil insa vei primi notificari atat prin telefon cat si pe email referitoare la statusul comenzii.

 

  1. Cate zile dureaza expedierea si primirea produsului comandat?

 

R: Termenul de livrare variaza intre 2-10 zile in functie de disponibilitatea produsului si vei fi notificat de catre curier in privnta ajungerii coletului, tine-ti telefonul la indemana ca sa vezi in timp util notificarile primite.

 

  1. Am adaugat pe Wish-list un produs, ce urmeaza sa se intample ?

 

R : Adăugarea unui produs la Lista de dorințe nu asigură disponibilitatea acestuia pentru achiziție în programul din trimestrul următor, deoarece există mai mulți factori implicați în proces.